مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اسفند 1394 ساعت 12:402016-03-07سياسي

اختصاص اعتبار ویژه برای طرح های استان یزد


طرح انتقال آب از دریای عمان و خلیج فارس به فلات مرکزی ایران در دستور کار دولت است و بر اساس بررسی های دولت، اولین استانی که آب خلیج فارس وارد آن می شود یزد خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، آقای روحانی در سفر استانی خود به یزد و در جمع مردم تصریح کرد: سلام بر یزد قهرمان، نگین کویر ایران و بر مردمی که در همه صحنه ها افتخار و حماسه آفریدند.

رییس جمهور ادامه داد: سلام بر شهید محراب آیت الله صدوقی ، سلام بر مرد اخلاق و ادب سید روح الله خاتمی ، سلام بر شهیدان و دلاوران قهرمان تیپ الغدیر یزد و سلام بر شهید منتظر قائم و همه شهیدان این دیار و سلام بر شهر ایمان و عرفان و عشق به خاندان رسالت.

وی آشنایی خود را با دیار یزد بیش از 50 سال خواند و گفت: شعور شما مردم همان شعور سال 54 است و شما در سال های 54، 55 ، 56 و 57 در انقلاب اسلامی چه ها که نکردید؟ چرا که شما مردم یزد بعد از قم و تبریز سومین ستون تحرک انقلاب اسلامی در فروردین 57 بودید.

آقای روحانی خاطرنشان کرد: من در فروردین سال 57 در شهر یزد بودم و دلاوری های شما را از نزدیک دیدم و همچنین قهرمانی های تیپ الغدیر شما را در عملیات های مختلف و به ویژه در عملیات خیبر از نزدیک شاهد بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار ویژه برای طرح های استان یزد

اختصاص اعتبار ویژه برای طرح های استان یزد