مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اسفند 1394 ساعت 13:412016-03-07اقتصادي

طلاق در رودبار 20 درصد کاهش یافت


طلاق در رودبار امسال 20 درصد کاهش یافت.

- محمدعلی جهانگیرپور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در رودبار" اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 144 فقره طلاق در این شهرستان صورت گرفت که 20 درصد کمتر از پارسال است.

جهانگیرپور با اشاره به ثبت وقایع حیاتی در اداره ثبت احوال رودبار گفت: از ابتدای امسال تا کنون 881 مورد ولادت، 879 مورد ازدواج و 396 مورد وفات در این اداره ثبت شد که از امید به زندگی مطلوب در رودبار نشان دارد.

وی به بیان دیگر فعالیت های ثبت احوال رودبار پرداخت و افزود: 1772 جلد تعویض شناسنامه دیجیتالی و 229 جلد شناسنامه المثنی صادر شد و 4145 نفر در این شهرستان کارت هوشمند ملی در خواست کرده اند که برای 3863 مورد کارت صادر شد.

جهانگیرپور از فعالیت بیش از 80 نوع خدمت در ثبت احوال رودبار به عنوان یکی از ارکان مهم نظام اداری خبر داد و گفت: در صدد و تلاش هستیم با مساعدت، همکاری و تعامل مسئولان و مدیران شهرستان و استان و نیز مکانیزه سازی اقدامات و خدمات این دستگاه اداری، در کمترین زمان ممکن به اهداف سازمانی دست یابیم.

وی استخراج کد ملی پاسخ به استعلامات نیروی انتظامی و اداره گذرنامه استخراج مشمولین وظیفه، مشارکت در برگزاری انتخابات، تکریم ارباب رجوع، تغییر نام و نام خانوادگی نامناسب، صدور گواهی تجرد و تعویض شناسنامه های مستعمل را از جمله دیگر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاق در رودبار 20 درصد کاهش یافت

طلاق در رودبار 20 درصد کاهش یافت