مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اسفند 1394 ساعت 14:552016-03-07اجتماعي

واکنش پلیس به ابطال افزایش جرائم رانندگی


هفته پیش بود که دیوان عدالت ادرای مصوبه دولت مبنی بر افزایش نرخ جرائم رانندگی را ابطال کرد و حالا جانشین فرمانده پلیس می گوید گرچه افزایش نرخ جرائم رانندگی اعمال نمی شود اما موضوع را از مسیر دیوان عدالت پیگیری می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سردار اسکندر مومنی در حاشیه یازدهمین همایش روسای پلیس راهور ناجا در واکنش به موضوع ابطال مصوبه هیئت دولت در خصوص افزایش نرخ جرائم رانندگی اظهار داشت: پلیس همواره مجری قانون بوده و گرچه شاید این مساله مد نظر ما نبوده ولی به واسطه وظیفه ذاتی خود، به قانون عمل می کنیم.

جانشین فرمانده ناجا افزود: البته ما معتقدیم که مصوبه هیئت دولت در خصوص افزایش نرخ جرائم رانندگی بر اساس قانون انجام شده و تنها مرجع رسمی اعلام نرخ تورم، دولت است.

وی خاطرنشان کرد: در این مصوبه از میان 170 کد تخلف رانندگی، نرخ تنها 40 تخلف افزایش داشت و به نظر می رسد با ابطال این مصوبه، این تکلیفِ قانونی روی زمین مانده و از این رو موضوع را از مسیر دیوان عدالت پیگیری می کنیم.

مومنی در پایان گفت: با توجه به قانونی بودن اقدام دیوان عدالت اداری در ابطال این مصوبه، افزایش نرخ جرائم رانندگی اعمال نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش پلیس به ابطال افزایش جرائم رانندگی

واکنش پلیس به ابطال افزایش جرائم رانندگی