مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اسفند 1394 ساعت 15:412016-03-07فرهنگي

قاصدک رونمایی شد/ تولید 100 مستند با موضوع گردشگری در سیمای استان ها


مرکز سیمای استان های رسانه ملی مجموعه تصویری قاصدک حاوی 100 روایت تصویری با موضوع معرفی جاذبه های گردشگری ایران اسلامی را رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، با حضور عبدالکریم خیامی (رییس مرکز سیمای استانهای رسانه ملی)، مدیران معاونت استان ها و اصحاب رسانه مجموعه قاصدک (اقلیم 2) معرفی و از امروز در اختیار شبکه های تلویزیونی استانی، ملی و برون مرزی قرار گرفت.

خیامی با اشاره به نزدیک بودن سفرهای نوروزی ، تولید مجموعه قاصدک را هدیه این معاونت به علاقه مندان به گردشگری و اقلیم ایران دانست و گفت: مجموعه قاصدک با تلاش تهیه کنندگان و عوامل فنی 33 شبکه استانی و با مدیریت متمرکز مرکز سیمای استانها و با همت آرشیو مرکز سیمای استان ها به ثمر نشسته است.

این مجموعه حاوی 100 مستند کوتاه 4 تا 7 دقیقه ای با موضوع معرفی 100 منطقه گردشگری و جاذبه های طبیعی و دیدنی سراسر کشور است که علاوه بر پخش از شبکه های سراسری و برون مرزی در اختیار هتل ها، فرودگاه ها، سالن های انتظار، اتوبوس هاف قطارها و.

قرار خواهد گرفت.

رییس مرکز سیمای استان ها با اشاره به تصاویر بکر و کم نظیری از ایران در این مجموعه که شاید تابه حال کسی به این جذابیت آنها را ندیده است، هدف از تولید چنین مجموعه هایی را معرفی جاذبه های طبیعی، تاریخی و گردشگری استان های کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاصدک رونمایی شد/ تولید 100 مستند با موضوع گردشگری در سیمای استان ها

قاصدک رونمایی شد/ تولید 100 مستند با موضوع گردشگری در سیمای استان ها