مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اسفند 1394 ساعت 16:302016-03-07سياسي

خبر احمدخاتمی از جلسات محرمانه اصلاح طلبان


منتخب مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اصلاح طلبان از نجابت اصولگرایان مبهوتند افزود: مجلس شورای اسلامی فقط در تهران خلاصه نمی شود و تا اینجا بحمدالله حرف اول را اصولگرایان می زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان سیداحمد خاتمی در جمع پرسنل و سربازان تیپ 83 گفت: خواست اصحاب فتنه و توقع آنها این بود که اصولگرایان بعد از انتخابات مقابل استانداری ها و فرمانداری ها تجمع کرده و اعتراض کنند تا بدین وسیله فتنه 88 را ماله کشی کنند! ولی من از جلسات محرمانه آنها خبر دارم که از نجابت اصولگرایان مات و مبهوت و انگشت به دهان مانده اند چرا که آنها در فتنه 88 هر کاری که خواستند کردند و بجز عملیات مسلحانه از انجام هر خیانت و جنایتی فروگذار نکردند به گونه ای که خیابان های تهران تبدیل به میدان جنگ شده بود اما از این طرف این عزیزان این چنین عفیفانه و نجیبانه رای مردم را پذیرفتند.

منتخب مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: بحمدالله مجلس خبرگان کاملا ولایی است و مجلس شورای اسلامی هم که فقط در تهران خلاصه نمی شود و تا اینجا بحمدالله حرف اول را اصولگرایان می زنند اما باید مراقب باشیم در نقشه دشمن بازی نکنیم چراکه آنها امروز و پس از شکست ناشی از حضور مردم، به دنبال دو قطبی کردن تهران و استان های دیگر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر احمدخاتمی از جلسات محرمانه اصلاح طلبان

خبر احمدخاتمی از جلسات محرمانه اصلاح طلبان