مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اسفند 1394 ساعت 07:252016-03-08اقتصادي

400 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام دولتی


برخی از پروژه ها به دلیل کمبود منابع مالی قابل تحقق نیست چرا که اکنون حدود 400 هزار میلیارد تومان پروژه های ناتمام دولتی در کشور وجود دارد.

400 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام دولتی در کشوربه گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا شافعی معاون نظارت راهبردی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در نخستین همایش تقدیر از پیشکسوتان صنعت احداث و نظام سنجی و اجرایی کشور با اشاره به رموز کشورهای صنعتی و پیشرو در نهادینه کردن شرکت های حوزه یپمانکاری و مشاوره و مهندسی اظهار داشت: در حوزه کار و افق 1404 بر اساس سیاست های ابلاغ شده بایستی کشور اول در منطقه منا باشیم.

وی افزود: در برنامه پنج ساله ششم توسعه از سال 95 تا 99 بر اساس سیاست های اعلامی قرار است که سالانه هشت درصد رشد مداوم داشته باشیم و از نظر برخی ها دستیابی به این هدف غیرقابل وصول است اما بنده مخالف این امر هستم چرا که شرایط کنونی مشابه سال 68 الی 69 است که ظرفیت های بلا استفاده زیادی در حوزه های صنعت کشاورزی و مشاوره داشتیم.

شافعی با اشاره به رشد 11 درصدی سال 69 گفت: در حال حاضر شرایطی مشابه سال 69 داریم و از سویی در شرایط تحریم نفت کشورمان را نمی خریدند و شرکت های خارجی نیز مایل به همکاری نبودند اما پیمانکاران با این وجود خود را پیدا کردند و روی پای خود ایستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام دولتی

400 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام دولتی