مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اسفند 1394 ساعت 07:352016-03-08فرهنگي

مگر ایران هم گالری دارد؟!


در تجربه های اولیه ی حضورم در آرت فرهای میامی یا وین، حضور یک گالری دار ایرانی در چنین رویدادهایی، برای خارجی ها عجیب بود و از من می پرسیدند مگر ایران گالری دارد؟! من هم پاسخ می دادم نه تنها گالری دارد، - بلکه در زمان بازگشایی، از گالری های خارجی شلوغ تر است.

شیرین پرتوی - مدیر گالری شیرین - درباره انگیزه اش از حضور در آرت فرهای مختلف به خبرنگار سرویس هنرهای تجسمی ایسنا، گفت: من محدوده فعالیت گالری ها را بسیار گسترده تر از برگزاری نمایشگاه می بینم، هدف آن ها باید این باشد که هنر ایرانی را به جهان معرفی کنند.

هر گالری باید در سطح بین المللی فعال باشد تا بتواند هنر ایرانی را معرفی کند، مجموعه داران خارجی اگر یک بار از یک گالری ایرانی خرید کنند، به هنر کشور ما رو می آورند.

او ادامه داد: تجربه اولین حضور ما در آرت فرها، به سال 2012 برمی گردد.

این اتفاق برای من تجربه بسیار خوبی بود و باب آشنایی من را با مجموعه داران خارجی باز کرد، به موجب همین آشنایی، آن ها به ایران سفر و از گالری های ما دیدن کردند و در حال حاضر خریدار هنر ایرانی شده اند.

این سفرها برای آن ها بسیار جالب بود و از آن لذت بردند.

این گالری دار با بیان این که آرت فر برای من یک نوع تبلیغ به شمار می رود، اظهار کرد: با حضور در آرت فر، اطلاع رسانی خوبی در رابطه با کار گالری و هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگر ایران هم گالری دارد؟!

مگر ایران هم گالری دارد؟!