مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اسفند 1394 ساعت 10:462016-03-08بين الملل

عسیری: از قبل برای مانور نظامی رعد شمال بودجه اختصاص داده بودیم


سخنگوی نیروهای ائتلاف ضد یمن و فرمانده نیروهای سعودی در مانور رعد شمال، با متهم کردن ایران به دخالت در امور کشورهای عربی، اعلام کرد: از قبل برای مانور رعد شمال بودجه مالی اختصاص داده شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل عربستان سعودی، عسیری در خصوص این مانور نظامی که در شمال این کشور هم اکنون در حال برگذاری است، گفت: تمرین های رعد شمال که هم اکنون در نزدیکی مرزهای شمالی عربستان سعودی برگزار می شود، پیشتر برای آن بودجه مالی اختصاص داده شده است.

رعد شمال وی در کنفرانس مطبوعاتی خود در پایگاه نظامی ملک خالد واقع در منطقه حفر الباطن در باره رعد شمال گفت: ما نمی توانیم بین نیروهای ائتلاف {ضد یمن} و رعد شمال ربط دهیم؛ چرا که هر یک از آن ها اهداف و اعمال مخصوص به خود را دارند ولی مانور فعلی با توافق نظامی و  تبادل مهارت ها بین کشورها در خدمت فعالیت های ائتلاف اسلامی نیز هست و در آینده نزدیک در مورد نیروهای ائتلاف اسلامی بیشتر  توضیح خواهیم داد.

ائتلاف اسلامی: عسیری در مورد ائتلاف اسلامی نیز گفت: ارزش {این ائتلاف} در شمار نیروها و حجم سلاح ها نیست بلکه این اقدام عملیاتی است تراکمی که مطابق توان طرف مقابل و میزان این توانایی تنظیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عسیری: از قبل برای مانور نظامی رعد شمال بودجه اختصاص داده بودیم

عسیری: از قبل برای مانور نظامی رعد شمال بودجه اختصاص داده بودیم