مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اسفند 1394 ساعت 11:512016-03-08سياسي

خدمت رسانی به خانواده شهدا و اهتمام به امور فرهنگی مهم ترین برنامه بنیاد شهید است


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در رابطه با حوزه عملکرد این بنیاد گفت: خدمات رسانی به خانواده شهدا و ایثارگر و فعالیت در امور فرهنگی مهم ترین حوزه های عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی صبح امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی با اشاره به نام گذاری 22 اسفندماه به عنوان روز شهید اظهار داشت: بنیاد شهید به فرمان امام (ره) برای رسیدگی به امور شهدای انقلاب تاسیس شد و با آغاز جنگ تحمیلی و افزایش آمار شهدا مسئولیت این بنیاد سنگین شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در رابطه با حوزه عملکرد این بنیاد افزود: خدمات رسانی به خانواده شهدا و ایثارگر و فعالیت در امور فرهنگی مهم ترین حوزه های عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر رشد و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت گفت: از دو سال قبل در راستای توسعه و ترویج فرهنگ شهید و شهادت، روز تاسیس این بنیاد را به عنوان روز شهید معرفی کردیم.

حجت الاسلام شهیدی محلاتی با اشاره به تقدیر رهبر معظم انقلاب از عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با روز شهید عنوان کرد: امسال سومین سالی است که به مناسبت روز شهید برنامه های مختلفی در سطح کشور برگزار می شود و دیدار با علما یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به خانواده شهدا و اهتمام به امور فرهنگی مهم ترین برنامه بنیاد شهید است

خدمت رسانی به خانواده شهدا و اهتمام به امور فرهنگی مهم ترین برنامه بنیاد شهید است