مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اسفند 1394 ساعت 12:352016-03-08فرهنگي

گزارشی از برگزاری جشنواره شعر «آیینه مهر»


مدیر جشنواره شعر پارسی «آیینه مهر» گفت: در جشنواره «آیینه مهر» از شاعران جشنواره ای خبری نبود و بسیاری از چهره های نام آشنا در مرحله مقدماتی توسط هیئت داوران به علت ضعف حرفه ای اثر حذف شدند.

- مدیر جشنواره شعر پارسی آیینه مهر گفت: در جشنواره آیینه مهر از شاعران جشنواره ای خبری نبود و بسیاری از چهره های نام آشنا در مرحله مقدماتی توسط هیئت داوران به علت ضعف حرفه ای اثر حذف شدند.

مهدی مظاهری به خبرنگار ادبیات ایسنا گفت: طیف های مختلفی از شاعران کشور که شاید تا به امروز هیچ گاه در یک جشنواره در کنار هم نبودند، در آیین پایانی جشنواره آیینه مهر حضور داشتند.

به این جشنواره بیش از 5700 شعر ارسال شد.

در بخش موضوع آزاد، در قسمت شعر آزاد و شعر کلاسیک هر کدام پنج برگزیده معرفی شد و سه بخش موضوعی هر کدام دو تا سه برگزیده دارد.

او با بیان این که این جشنواره می تواند به لحاظ کیفی یکی از شاخص ترین اتفاقات 30 سال اخیر در حوزه شعر باشد اظهار کرد: این جشنواره حرکت خودجوش ملی - مردمی بود که از دل شاعران بیرون آمد و متصدی رسمی، دولتی و خصوصی نداشت.

همچنین حضور بانوان در این جشنواره از نظر کمی و کیفی در رتبه بالاتری قرار داشت.

مدیر جشنواره شعر پارسی آیینه مهر ادامه داد: هرچند جشنواره سه موضوع خاص را پیگیری می کرد، اما در بخش آزاد هم اشعار خوبی به دست ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از برگزاری جشنواره شعر «آیینه مهر»

گزارشی از برگزاری جشنواره شعر «آیینه مهر»