مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اسفند 1394 ساعت 17:402016-03-08سياسي

پاسخ یکی از نمایندگان مجلس به سوالات روحانی در مورد بابک زنجانی


" خبر صدور حکم بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده فساد نفتی که در نودوسومین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه مطرح شد، واکنش های مختلفی داشت از جمله اظهارنظر رییس قوه مجریه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، خبر صدور حکم بابک زنجانی و دو متهم دیگر پرونده فساد نفتی که در نودوسومین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه مطرح شد، واکنش های مختلفی داشت از جمله اظهارنظر رییس قوه مجریه؛حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز گذشته در سفر به یزد، در واکنش به محکومیت بابک زنجانی به اعدام گفت: خب حالا می گویند به اعدام محکوم شده است.

پول کجا رفت، اعدام که مشکلی را حل نمی کند.

رییس جمهور در ادامه این اظهارات خود تصریح کرد: سئوال است که دو میلیارد و هفتصد میلیون دلار کجا رفته است؟ چه کسانی حمایت کردند؟ این پول کجا رفت؟ می گویند این آدم زمین دارد، خب ما کاری به زمین او نداریم، مگر با آن پول زمین خریده است؟ آن پول کجا رفت.

پاسخ نماینده تهران به سئوال رییس جمهور در مورد بابک زنجانی زهره طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران در مجلس در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به این سوالات رییس جمهور پاسخ گفت.

وی اظهار کرد: اما و اگری در ارتباط با حکم قوه قضاییه وجود ندارد و در بحث صدور حکم شان قاضی دادگاه مطرح است و مقامات قوای دیگر نمی توانند روی اصل حکم اظهار نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ یکی از نمایندگان مجلس به سوالات روحانی در مورد بابک زنجانی

پاسخ یکی از نمایندگان مجلس به سوالات روحانی در مورد بابک زنجانی