مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اسفند 1394 ساعت 11:562016-03-09سياسي

امید داریم مجلس جدید از اقتصادمقاومتی، خود را دور نگه ندارد


مسئول بسیج دانشگاه پیام نور شیراز گفت: به خدا امید داریم که مجلس جدید از منطق اقتصادمقاومتی، خود را دور نگه ندارد و در جهت پیشبرد اهداف انقلاب قدم بردارد.

- سید روح الله گلستانی زاده، مسئول بسیج دانشگاه پیام نور شیراز با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی گفت: صحبت در باب اقتصاد، بسیار کلان است و باید مطالعاتی پیرامون کلیات آن داشت تا بتوان به صورت کامل پاسخگو بود.

وی با بیان اینکه مبحث تعادل در عرضه و تقاضا، رکود و تورم،هر کدام می طلبد ساعت ها در رابطه با آن بحث کرد، خاطرنشان کرد: به طور مثال آیا زمانی که تورم کنترل شود؛اما با رکود همراه باشد اقتصادی پویا داریم؟ مهم ترین بحث در اقتصادمقاومتی در این موضوع بروز و ظهور پیدا می کند.

مسئول بسیج دانشگاه پیام نور شیراز با اشاره به اینکه در اقتصادمقاومتی مولفه تولید علم، شرکت های دانش بنیان، تامین صددرصدی کالاهای اساسی و بنگاه های زودبازده حرف اول را می زند، افزود: این گونه اقتصاد با توجه به ظرفیت کشورها متفاوت است و کشور ما خوشبختانه از لحاظ ظرفیت های کشاورزی چهار فصل است و از لحاظ ذخایر معدنی و مواد اولیه پر بار است.

گلستانی زاده با بیان اینکه کشور ایران از لحاظ جغرافیایی ظرفیت های زیادی دارد، تصریح کرد: اما متاسفانه با توجه به اینکه از گذشته، روی آوردن به خام فروشی در کشور مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید داریم مجلس جدید از اقتصادمقاومتی، خود را دور نگه ندارد

امید داریم مجلس جدید از اقتصادمقاومتی، خود را دور نگه ندارد