مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اسفند 1394 ساعت 13:152016-03-09اجتماعي

راهنمایی و رانندگی «جمعه ایرانی » عیدی می دهد + عکس


سعید توکل از ضبط قسمتی از برنامه طنز «جمعه ایرانی» با محوریت پیام های ایمنی و ترافیک و همکاری با اداره راهنمایی و رانندگی «راهور تهران بزرگ و ناجا» خبر داد.

- سعید توکل از ضبط قسمتی از برنامه طنز جمعه ایرانی با محوریت پیام های ایمنی و ترافیک و همکاری با اداره راهنمایی و رانندگی راهور تهران بزرگ و ناجا خبر داد.

سردبیر و تهیه کننده جمعه ایرانی در گفت وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا با اعلام این خبر یادآور شد: در حال حاضر مشغول ساخت قسمت های نوروزی جمعه ایرانی در قالب لوح فشرده هستیم که قرار است از ابتدای نوروز برای مسافران و مردم از سوی ناجا توزیع شود.

سری جدید جمعه ایرانی در واقع هدیه اداره راهنمایی و رانندگی به مخاطبان و مسافران است که قرار است در نوروز در گشت و گذار و سفر باشند.

او سپس گفت: محور برنامه جمعه ایرانی پیام های ایمنی و ترافیکی خواهد بود اما بخشی از برنامه همان حال و هوای جمعه ایرانی را خواهد داشت که در آن از قطعات نمایشی، ترانه ها و لطیفه ها استفاده خواهیم کرد.

توکل همچنین از تدوین برنامه جمعه ایرانی برای نوروز خبر داد و سپس گفت: این برنامه در استودیو و با اهالی جمعه ایرانی ضبط شده است و تقریبا اکثر هنرمندان جمعه ایرانی در آن حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمایی و رانندگی «جمعه ایرانی » عیدی می دهد + عکس

راهنمایی و رانندگی «جمعه ایرانی » عیدی می دهد + عکس