مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اسفند 1394 ساعت 20:212016-03-09سياسي

تاکید مراجع تقلید بر لزوم تداوم سیره و منش شهدا


مراجع تقلید و علما در دیدار با حجت الاسلام شهیدی محلاتی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر لزوم توجه ویژه به خانواده شهدا و تداوم سیره و منش شهیدان تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، مراجع تقلید و علما در دیدار با حجت الاسلام شهیدی محلاتی رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران بر لزوم توجه ویژه به خانواده شهدا و تداوم سیره ومنش شهیدان تاکید کردند.

آیت الله سبحانی: امنیت و استقلال کشورمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار با رییس بنیاد شهید اظهار داشت: شهدا دارای مقام بسیار بالایی هستند، شهید انسان وارسته ای است که از خود گذشته و همانند شمعی می سوزد تا دیگران از وی بهره مند شوند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت شهادت در اسلام افزود: شهادت آخرین مرحله ایثار است و شهید در راستای پایداری اسلام و کشور جان خود را فدا کرده که نزد خداوند از اجر و پاداش بسیار بالایی برخوردار است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با بیان اینکه شهید نزد خدا از مقام بسیار بالایی برخوردار است و نزد خداوند روزی می خورد، گفت: امنیت و استقلال امروز کشورمان مدیون خون شهدا است و اگر شهدا از خودگذشتگی نمی کردند، شاهد این امنیت نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مراجع تقلید بر لزوم تداوم سیره و منش شهدا

تاکید مراجع تقلید بر لزوم تداوم سیره و منش شهدا