مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اسفند 1394 ساعت 15:152016-03-10اجتماعي

کیفیت هوای کلان شهرها بهتر شده است


امسال کیفیت هوا در کلان شهرها در مقایسه با سال 92 بهتر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"؛ معصومه ابتکار در مراسم کاشت درخت در باغ هنر پردیسان به اقدامات این سازمان در دو سال گذشته در حفاظت محیط زیست اشاره کرد و گفت: در این مدت صدها اقدام و تلاش در ستاد و استان ها انجام شده است اما تا یک حرکت و جنبش اجتماعی در کشور در بحث حفاظت محیط زیست صورت نگیرد و دولت به دنبال این جنبش اقدامات لازم از جمله سیاستگزاری و تدوین قوانین حمایتی انجام ندهد ، مشکلات حل نمی شود.

وی در ادامه یکی از اقدامات این سازمان و دولت در بحث حفاظت محیط زیست را احیای دریاچه ارومیه دانست و افزود: نخستین جلسه دولت یازدهم پس از روی کار آمدن ، بررسی موضوع دریاچه ارومیه و تشکیل ستاد احیای این دریاچه بود.

معاون رییس جمهور گفت: اکنون بیش از دو سال است که دولت برای احیای این دریاچه و متوقف کردن تراز آبی منفی آن در تلاش است که دستاوردهای خوبی به همراه داشته است .

وی افزود: بررسی ها نشان می دهد تراز آب دریاچه ارومیه پس از 15 سال افت متوقف شده ، حتی برخی گزارش ها حاکی است که تا حدی نیز افزایش یافته است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: اصلاح الگوی کشاورزی و استفاده از منابع آبی ، نقش بسزایی در روند متوقف شدن کاهش تراز آب دریاچه ارومیه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت هوای کلان شهرها بهتر شده است

کیفیت هوای کلان شهرها بهتر شده است