مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اسفند 1394 ساعت 09:202016-03-11اقتصادي

بانک مرکزی بازار سکه شب عید را مدیریت کند


افزایش قیمت سکه در روزهای پایانی سال در حالی است که به گفته رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، اگر بانک مرکزی که متولی ضرب سکه است در زمانی که تقاضا برای خرید افزایش می یابد اقدام به ضرب سکه های جدید کند، - شاهد کمبود عرضه و به دنبال آن افزایش قیمت سکه نخواهیم بود.

عبدالله محمدولی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به این که در روزهای پایانی سال به دلایل مختلف، خرید سکه افزایش می یابد و با توجه به بالارفتن تقاضا شاهد افزایش قیمت نیز هستیم باید بانک مرکزی در این زمینه مدیریت لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: باید به گونه ای بازار اشباع شود که در زمان افزایش تقاضا در سکه شاهد بالا رفتن کاذب قیمت ها نباشیم.

محمدولی تصریح کرد: در روزهای پایانی اسفندماه و نزدیک شدن به ایام نوروز مردم به سمت خرید مصنوعات طلا روی می آورند و طبیعی است که کمی شاهد تغییر قیمت ها در بازار باشیم ولی باید نوسانات را مدیریت کنیم.

رییس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی پیش بینی کرد که سال 1395 برای صنف طلا سال خوبی باشد و با توجه به برداشته شدن تحریم ها میزان تولیدات البته با حمایت مسئولان مربوطه افزایش می یابد و به دنبال آن با برنامه ریزی مناسب می توان میزان صادرات را نیز افزایش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مرکزی بازار سکه شب عید را مدیریت کند

بانک مرکزی بازار سکه شب عید را مدیریت کند