مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اسفند 1394 ساعت 15:302016-03-13اقتصادي

رویکرد سازمان صنایع کوچک ؛ توسعه صنعتی و گره گشایی از مشکلات


رویکرد سازمان صنایع کوچک ؛ توسعه صنعتی و گره گشایی از مشکلات " تهران / خبرگزاری صدا و سیما / اقتصادی 1394/12/23 رویکرد سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران توسعه صنعتی و گره گشایی از مشکلات صنعت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و بین الملل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران علی یزدانی گفت : طبق سیاست های دولت توجه به زیرساختهای شهرکهای صنعتی و برنامه های حمایتی از صنایع کوچک و متوسط را نیز در سال آینده در دست بررسی و اقدام داریم.

وی افزود : جلسه ای به منظور بررسی وضعیت انتقال صنوف مزاحم و آلاینده به شهرک صنفی شهرک صنعتی سیرجان 2 برگزار شده است.

در این جلسه که با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمان، نمایندگان اصناف و مدیران شهرستان سیرجان برگزار شد، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: با استقرار اصناف در شهرکهای صنعتی علاوه بر جمع آوری واحدهای مزاحم و آلاینده از سطح شهر و تجمیع این صنوف، ارزش افزوده بسیاری نیز برای واحدهای صنفی ایجاد و پس از اتمام ساخت و ساز و آغاز بهره برداری سند ثبتی به نام مالکان منتقل خواهد شد.

یزدانی در ادامه بیان کرد: 945 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد و واگذاری زمین در 765 شهرک صنعتی انجام میشود و 160 مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد سازمان صنایع کوچک ؛ توسعه صنعتی و گره گشایی از مشکلات

رویکرد سازمان صنایع کوچک ؛ توسعه صنعتی و گره گشایی از مشکلات