مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اسفند 1394 ساعت 11:402016-03-14سياسي

توصیه های نوروزی معاون اجتماعی انتظامی ایلام


معاون، رییس مرکز اطلاع رسانی و کارشناس معاونت اجتماعی پلیس استان ایلام با حضور در دفتر خبرگزاری (ایسنا)، منطقه ایلام، توصیه های نوروزی خود را اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، محمدرضا نظری - معاون اجتماعی پلیس استان در این نشست اظهار کرد: تعامل رسانه با پلیس در یک سال گذشته نقش مهمی در اهداف این دستگاه بخصوص در حوزه اجتماعی، پیشگیری و برخورد با مخلان نظم و امنیت داشته است و این روند تا دست یابی به اهداف موردنظر انقلاب و مردم ادامه پیدا خواهد کرد.

وی اشاره به اینکه مردم استان در ایام نوروز در کنار تفریح و تفرج در دامن طبیعت، نسبت به ایمن کردن منزل از سرقت اقدام کنند، تأکید کرد: مردم فرصت را برای سارقان فراهم نکنند.

بابیان اینکه رسانه های استان در راستای اطلاع رسانی به موقع با پلیس همکاری بسیاری خوبی داشته اند، افزود: از رسانه های استان درخواست داریم در موقع وقوع حوادث صبر و حوصله به خرج دهند تا اخبار دقیق به اطلاع مردم رسانده شود.

معاون اجتماعی پلیس ایلام با تأکید بر اینکه رعایت حدود شرعی، عفاف و حجاب در دامن طبیعت توسط مردم ضروری است، گفت: مردم در زمان گذراندن تعطیلات در دامن طبیعت سعی کنند با رعایت نکات اخلاقی این ایام را به کام خود و جامعه تلخ نکنند در ادامه سرگرد ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های نوروزی معاون اجتماعی انتظامی ایلام

توصیه های نوروزی معاون اجتماعی انتظامی ایلام