مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اسفند 1394 ساعت 11:462016-03-14سياسي

خرید و فروش آراء در صومعه سرا را به شورای نگهبان گزارش دادیم


نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: خرید و فروش بی حد و حصر آراء در صومعه سرا را در نامه ای به آیت الله جنتی گزارش دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا خصوصی ثانی نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز (دوشنبه) اظهار داشت: امروز شاهد پیروزی به بهای خون هزاران شهید هستیم و مردم سرنوشت خویش را به دست خود رقم زدند، با تحمیل تحریم که استکبار جهانی بر این ملت تحریم کرد (به طوری که در اوج مبارزه با استکبار توانستیم در علم و دانش هسته ای عالمگیر و در بسیاری از زمینه ها رشد فزاینده ای داشته باشیم) این مسلم است که مشکلات فراوانی همچنان بر دوش می کشیم، اما همه انتظارها این بوده و هست که با این پشتوانه عظیم بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

وی افزود: اما چه شده است که شاهد به گِل نشسته شدن پاره ای از انتظارات بجای مردم هستیم، از جمله انجام یک انتخابات درست بی حاشیه و بی شائبه و بیان واقعیت های موجود به دور از جانبداری های بی اساس.

حداقل در شهرستان ها و استان هایی که این مشکل وجود دارد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: نماینده شدن چیزی بر ما نیفزود و نماینده نشدن نیز چیزی از ما کم نمی کند، اما آنچه مهم است احساس مسئولیتی است که همه دلسوزان انقلاب را گهگاه به نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش آراء در صومعه سرا را به شورای نگهبان گزارش دادیم

خرید و فروش آراء در صومعه سرا را به شورای نگهبان گزارش دادیم