مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اسفند 1394 ساعت 12:012016-03-14فرهنگي

صلاحی عنوان کرد نگرانی معاون فرهنگی وزیر ارشاد پس از بازدید از شهر آفتاب برطرف شد


رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری گفت: چهارشنبه گذشته جلسه ای با حضور معاون فرهنگی ارشاد برگزار شد و وی از شهر آفتاب بازدید کردند و پس از این بازدید نگرانی شان مبنی بر آماده نشدن شهر آفتاب تا موعد مقرر برطرف شد.

- نگرانی معاون فرهنگی وزیر ارشاد پس از بازدید از شهر آفتاب برطرف شد رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری گفت: چهارشنبه گذشته جلسه ای با حضور معاون فرهنگی ارشاد برگزار شد و وی از شهر آفتاب بازدید کردند و پس از این بازدید نگرانی شان مبنی بر آماده نشدن شهر آفتاب تا موعد مقرر برطرف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات "، نشست خبری رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پیش از ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت های فرهنگی هنری این سازمان در سال 94 به سؤالات خبرنگاران پیرامون فعالیت های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پاسخ داد.

صلاحی در بخشی از این نشست در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر میزان آ مادگی محل نمایشگاه شهر آفتاب و نگرانی های سیدعباس صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه پربازدیدی مانند نمایشگاه کتاب در هر جای تهران برگزار شود موجب ایجاد ترافیک خواهد شد و علاوه بر اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلاحی عنوان کرد نگرانی معاون فرهنگی وزیر ارشاد پس از بازدید از شهر آفتاب برطرف شد

صلاحی عنوان کرد نگرانی معاون فرهنگی وزیر ارشاد پس از بازدید از شهر آفتاب برطرف شد