مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اسفند 1394 ساعت 13:052016-03-14اقتصادي

برق رسانی مشکل فعلی مسکن مهر بهارستان


مدیر امور برق جنوب شرق شهرستان اصفهان گفت: برای اجرای باقیمانده برق رسانی پروژه مسکن مهر بهارستان نیاز به اعتبار بیش از 150 میلیارد ریال است.

- ایرج شمس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان، پیرامون پروژه مسکن مهر بهارستان اظهار کرد: سایت های A و B پروژه مسکن بهارستان با مجموع برآورد اولیه پنج هزار و 868 واحد در نیمه نخست سال 1391 به این شرکت ابلاغ شد.

وی افزود: با توجه به حجم نسبتاً بزرگ پروژه، کار طراحی و برآورد اولیه اعتبارات انجام و به مدیر کل وقت راه و شهرسازی استان اعلام شد.

مدیر امور برق جنوب شرق شهرستان اصفهان ادامه داد: طبق برآورد انجام شده، جهت اجرای پروژه های نیرورسانی در بخش توزیع نیاز به اعتباری بالغ بر 170میلیارد ریال است که باید از محل اعتبارات ملی، استانی و شرکت توانیر به نسبت مساوی تأمین شود، به این ترتیب سهم هر یک در تأمین منابع رقمی بالغ بر 57 میلیارد ریال است که از ابتدا تاکنون مبالغی از آن تامین شده است.

شمس اضافه کرد: تاکنون دولت 9.

5 میلیارد ریال و توانیر 10.

1 میلیارد ریال از سهم خود را برای اجرای پروژه نیرورسانی به مسکن مهر بهارستان پرداخت کرده اند، اما هیچ مبلغی از طرف استان برای این پروژه واریز نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق رسانی مشکل فعلی مسکن مهر بهارستان

برق رسانی مشکل فعلی مسکن مهر بهارستان