مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اسفند 1394 ساعت 15:052016-03-14اجتماعي

مترو بهترین وسیله برای رفت و آمد به فرودگاه مهرآباد


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این که متروی فرودگاه بین المللی مهرآباد بعد از 77 سال از افتتاح این فرودگاه و پس از انجام مراحل تست سرد و تست گرم در هفته ها و روزهای اخیر، - در مراسم ویژه ای رسماً صبح روز سه شنبه 25 اسفند افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد، گفت: این خط بیش از 4 کیلومتر طول دارد و 4 ایستگاه در مسیر آن پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس شهری ایسنا، مهندس سید جعفر تشکری هاشمی افزود: قطارهای این خط به صورت اختصاصی، صد در صد در واگن سازی تهران طراحی و ساخته شده و از مبلمان ویژه ای برخوردارند که با قطارهای موجود در ناوگان تفاوت دارند و علاوه بر ظرفیت جا به جایی مسافر به صورت ایستاده و نشسته، قابلیت حمل و نقل بار مسافران شامل چمدان و ساک را نیز دارا هستند.

وی با اشاره به این که با راه اندازی این بخش از مترو، روزانه بالغ بر50 هزار مسافر جا به جا می شوند، اظهار کرد: افتتاح متروی فرودگاه مهرآباد در آستانه سال نو، هدیه نوروزی به هموطنان ایرانی و شهروندان تهرانی است که قصد دارند از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شده یا از این شهر به اقصی نقاط کشور سفر کنند.

تشکری هاشمی با بیان این که قطارهای متروی فرودگاه مهرآباد از قابلیت حرکت بدون راهبر نیز برخوردار هستند، تصریح کرد: هر 4 ایستگاه این خط که یکی در کوی بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو بهترین وسیله برای رفت و آمد به فرودگاه مهرآباد

مترو بهترین وسیله برای رفت و آمد به فرودگاه مهرآباد