مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اسفند 1394 ساعت 10:312016-03-15سياسي

فارس گزارش می دهد چهارشنبه سوری را به کام مردم تلخ نکنیم


از اوایل اسفندماه صدای ترقه ها از هر گوشه ای به گوش می رسد، متاسفانه امروزه تنها چیزی که از چهارشنبه سوری، کهن ترین آیین ایرانی ها برجای می ماند، - خاطرات غم انگیز آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان ساری، چهارشنبه سوری از آیین سنتی ما ایرانیان است که این سنت در میان مردم مازندران نیز رواج بسیاری دارد، متأسفانه طی چند سال اخیر جشن چهارشنبه سوری از حالت کهن خود خارج شده و بیشتر به چهارشنبه سوزی تبدیل شده، به جای اینکه در این روز به فکر ماندگاری این کهن آیین باشیم تا آن را بدون کم و کاست به فرزندان مان بیاموزیم، از حالت واقعی آن خارج شدیم و تنها شاهد حوادث تلخ و ناگوار آن هستیم.

* ضرورت مدیریت هیجان برای نوجوان و جوانان معاون توسعه و پیشگیری اداره کل بهزیستی مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: هیجان های مختلفی مانند اندوه، شادی و غم در افراد و در هر سنی وجود دارد، اما آنچه بسیار مهم است خطر برانگیختگی در بروز هیجانات از فردی به فردی دیگر و از موقعیتی به موقعیت دیگر در انسان ها متفاوت است.

رمضان علی گلچوبی بیان کرد: برخی افراد ناراحتی و شادی خود را در موقعیت های اجتماعی به طور روشن و واضح تری نمایان کرده و برخی دیگر به دلیل ویژگی های شخصیتی هیجانات خود را کنترل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد چهارشنبه سوری را به کام مردم تلخ نکنیم

فارس گزارش می دهد چهارشنبه سوری را به کام مردم تلخ نکنیم