مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اسفند 1394 ساعت 11:102016-03-15سياسي

غنایم احمدی نژاد از شکست اصولگرایان


آن روز که احمدی نژاد با ردصلاحیت کاندیدا و مرشدش (اسفندیار رحیم مشایی) در خرداد 92 روبه رو شد، کینه اصولگرایان را در دل نگه داشت تا انتقام این ضربه را در موقعیتی مناسب از آنها بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه قانون ادامه داد: از شواهد مشخص بود که در انتخابات 92 او ظرفیت آرای خودش را به سبد هیچ اصولگرایی نمی ریزد و تنوع کاندیداهای اصولگرا و عدم اجماع (که ناشی از اختلافات شدید گفتمانی میان آن ها بود) شکست بزرگی را برای آنها رقم زد.

این جریان با درسی که از انتخابات ریاست جمهوری 92 گرفته بودند، تلاش کردندانتخابات 94 را با مدل نمایشی وحدت پیش ببرند ولی باز هم استفاده از چهره های ناکارآمد در عالم سیاست، آنها را از میدان به در کرد و اینجا بود که یاران احمدی نژاد دست به کار شدند و بر طبل شادی کوبیدند و به مردم گفتند: دیدید، این افراد بدون ما هیچ هستند! آغاز نمایش اما ماجرا از اینجا شروع شد که در بحبوحه ثبت نام های انتخاباتی وقتی از احمدی نژاد در مراسم ختم سرلشکر سلیمی درباره نامزدهای انتخابات مجلس سوال کردند، گفت: نامزد ها هم در دوره نامزدی همدیگر را دوست داشته باشند و هم پس از ازدواج! او این سوال جدی را درباره مهم ترین واقعه سیاسی روز به عمد با طنز پاسخ داد تا نشانه ای باشد از اینکه به هیچ وجه نمی خواهد موضع گیری سیاسی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غنایم احمدی نژاد از شکست اصولگرایان

غنایم احمدی نژاد از شکست اصولگرایان