مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اسفند 1394 ساعت 14:062016-03-15سياسي

کوره آ مردم اکوادور را به مقابله با اپوزیسیون فراخواند


رسانه ونزوئلایی تله سور به نقل از رییس جمهور اکوادور نسبت به برنامه اپوزیسیون برای ایجاد خشونت در تظاهرات 17 مارس سال جاری (27 اسفند ماه) هشدار داد و مردم را به مقابله با آن ها فراخواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای رافائل کوره آ رییس جمهور اکوادور روز گذشته نسبت به برنامه راستگرایان برای ایجاد خشونت در تظاهرات 17 مارس سال جاری (27 اسفند ماه) که از سوی احزاب اپوزیسیون این کشور سازماندهی می شود، هشدار داد و مردم را به مقابله با آن ها فراخواند.

وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: برگزاری تظاهرات استراتژی راستگرایان برای سرنگونی دولت اکوادور و به دست گرفتن قدرت است.

به گفته کوره آ اعضای اپوزیسیون متشکل از حزب جبهه اتحاد کارگران ( اف‎یو تی) و کنفدراسیون ملی گرایی بومیان اکوادور نوع دیگری از سیاست گذاری را نمی فهمند.

رییس جمهور اکوادور با نوشتن جملاتی از قبیل بسیج شوید و به گذشته بازنگردیم در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر مردم را به مقابله با فراخوان اپوزیسیون برای انجام اقدامات خشونت آمیز فراخواند.

رییس جمهور اکوادور ضمن انتقاد از توطئه چینی های اپوزیسیون از پلیس ملی کشور خواست که به منظور پیشگیری از کشته شدن مردم در حین تظاهرات محتاط باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوره آ مردم اکوادور را به مقابله با اپوزیسیون فراخواند

کوره آ مردم اکوادور را به مقابله با اپوزیسیون فراخواند