مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اسفند 1394 ساعت 15:462016-03-15اجتماعي

2000 نیروی پلیس در طرح نوروزی 95 در استان فارس خدمت رسانی می کنند


فرمانده انتظامی فارس از آمادگی بیش از 2000 نیروی پلیس در طرح نوروزی 95 در این استان خبر داد و گفت: این نیروها در حوزه های امنیتی، ترافیکی و انتظامی از 25 اسفندماه امسال تا 14 فروردین سال 95 به صورت شبانه روزی خدمت رسانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز در آیین افتتاح قرارگاه نورزوی انتظامی استان فارس اظهار داشت: عملیات طرح نوروزی با مشارکت نیروهای امدادی، ترافیکی، انتظامی، امنیتی و خدماتی به منظور به حداقل رساندن میزان حوادث جاده ای و شهری و ایجاد امنیت برای مسافران تا 14 فروردین ماه 95 اجرا می شود.

فرمانده انتظامی استان فارس هدف از اجرای طرح نوروزی پلیس و دیگر دستگاه ها در جاده های استان را کاهش تلفات رانندگی و همچنین روانسازی ترافیک در ایام سفرهای نوروزی دانست و افزود: به همین منظور در این ایام 980 نیرو در جاده های برون شهری وهمچنین 1129 نفر به صورت گشت های موتوری مستقر در راه های استان فارس به شهروندان خدمات ایمنی وامنیتی ارائه می دهند.

سردار گودرزی با بیان اینکه برابر آمار پزشکی قانونی در 10 ماهه امسال در تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 درصد تعداد جانباختگان استان فارس کاهش یافته است، افزود: این مهم در حالی است که با رعایت فرهنگ ترافیکی و نصب دوربین های جاده ای تصادفات جاده ای این استان 2 درصد کاهش یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 نیروی پلیس در طرح نوروزی 95 در استان فارس خدمت رسانی می کنند

2000 نیروی پلیس در طرح نوروزی 95 در استان فارس خدمت رسانی می کنند