مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اسفند 1394 ساعت 18:052016-03-15فرهنگي

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟/


فیلم مستند «آتلان» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی «معین کریم الدینی»، در جشنواره مستند «سباستوپل» آمریکا روی پرده خواهد رفت.

- فیلم مستند آتلان از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی معین کریم الدینی ، در جشنواره مستند سباستوپل آمریکا روی پرده خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، نهمین دوره جشنواره بین المللی مستند سباستوپل Sebastopol طی روزهای 27 اسفند تا اول فروردین ماه، در شهر سباستوپل ایالت کالیفرنیا آمریکا برگزار خواهد شد و فیلم مستند بلند آتلان ساخته معین کریم الدینی بعنوان تنها نماینده سینمای ایران در کنار 75 فیلم مستند دیگر از کشورهای مختلف جهان، در این جشنواره مهم و تخصصی سینمای مستند آمریکا به نمایش درخواهد آمد.

موضوع مستند آتلان که امسال در گروه سینمایی هنر و تجربه هم اکران موفقی داشت، درباره ی یک مربی پرورش اسب به نام علی گوک نژاد و ایلحان است؛ اسبی که قرارست مقام های زیادی نصیب خانواده ی آنها کند.

علی قصد دارد با پولی که از جوایز ایلحان بدست می آورد ازدواج کند، اما در مسابقه ی کورس همه چیز بر وفق مراد وی پیش نمی رود! ایلحان در شرایط پیش بینی نشده ای قرار می گیرد و علی برای قهرمانی اسبش می جنگد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟/

/ در سینما و تئاتر چه خبر است؟/