مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اسفند 1394 ساعت 11:302016-03-16فناوري

گلکسی S7 مینی؛ پاسخ سامسونگ به آیفون SE؟!


اگرچه گوشی های عظیم جثه قابلیت هایی از جمله وضوح تصویر بالا برای نمایش جزییات بیشتر تصاویر را دارا می باشند، با این حال طیفی وسیعی از افراد هنوز ترجیح می دهند از گوشی های 4 یا 5 اینچی استفاده نمایند.

- به لطف خبرهای از پیش درز کرده مطلع هستید که اپل در نظر دارد در تاریخ دوم فروردینماه از یک مدل 4 اینچی آیفون با نام iPhone SE رونمایی کند.

حال به نظر می رسد رقیب اصلی این شرکت در بازار گوشی های هوشمند یعنی سامسونگ نیز طبق منوال سالیان گذشته نسخه کوچک شده پرچم دار خود را در جهت تقابل با محصول جدید کوپرتینوها راهی بازار خواهد کرد.

اگرچه گوشی های عظیم جثه قابلیت هایی از جمله وضوح تصویر بالا برای نمایش جزییات بیشتر تصاویر را دارا می باشند، با این حال طیفی وسیعی از افراد هنوز ترجیح می دهند از گوشی های 4 یا 5 اینچی استفاده نمایند از این رو شرکت های تولیدکننده گوشی همراه نیز می کوشند تا به این تقاضا به شایسته ترین شکل پاسخ دهند.

در همین رابطه سامسونگ نیز که به تازگی عرضه گوشی های گلکسی اس 7 و اس 7 اچ را آغاز کرده، در نظر دارد نسخه کوچک شده آن را با نام گلکسی اس 7 مینی معرفی نماید.

گفته می شود که محصول مورد بحث از نمایشگری 4.

7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی بهره برده و همچون نسخه اصلی در سینه میزبان تراشه هشت هسته ای اگزینوس 8890 یا اسنپ دراگون 820 است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلکسی S7 مینی؛ پاسخ سامسونگ به آیفون SE؟!

گلکسی S7 مینی؛ پاسخ سامسونگ به آیفون SE؟!