مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اسفند 1394 ساعت 12:002016-03-16اجتماعي

پیکر زخمی طبیعت مازندران از زباله


استان مازندران به ویژه درفصول گردشگری از وجود زباله در طبیعت و حاشیه شهرها و روستاها رنج می برد و این زخم بر پیکر طبیعت مازندران هیچ گاه قابل التیام بخشی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، محیط زیست هدیه و موهبت الهی است که حفاظت از آن نخستین وظیفه بشر و شاید مهم ترین رسالت انسان باشد، محیط زیست سالم نه تنها به سلامت انسان کمک می کند، بلکه امکان بهره برداری مناسب از مواهب الهی موجود در آن برای رفع نیازهای بشری را فراهم می آورد و از این رو حفاظت از محیط زیست از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

هیچ موجودی در کره زمین به اندازه انسان به محیط زیست آسیب نمی رساند، فعالیت های اقتصادی، تولیدی، بیمارستانی و غیره بخشی از این آسیب هایی است که به وسیله انسان به وجود می آید.

انسان ها نسبت به آسیب های جدی که به محیط زیست وارد می کنند که در نهایت گریبان سلامت خود، خانواده و نسل های بعدی اش را می گیرد تا حدودی، بی تفاوت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میزان آسیب پذیری محیط زیست در کشورهای مختلف متفاوت است، آلودگی های ناشی از مصرف بالای فرآورده های نفتی، دفن نامناسب ضایعات صنعتی و نیز برداشت غیرمجاز از جنگل ها و مراتع در کشورهای دنیا یکی از مهم ترین علت های آلودگی محیط زیست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر زخمی طبیعت مازندران از زباله

پیکر زخمی طبیعت مازندران از زباله