مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اسفند 1394 ساعت 12:212016-03-16اقتصادي

امداد جاده ای کرمان موتور از 28 اسفندماه جاری آغاز می شود


طرح خدمات و امداد نوروزی کرمان موتور از 28 اسفندماه آغاز و تا پایان روز 14 فروردین ماه سال 1395 ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو "؛ کامران شاکری مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، با اعلام این خبر گفت: طرح خدمات و امداد نوروزی کرمان موتور در راستای توسعه امکانات و ارتقای شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش و ارائه پشتیبانی مطلوب و ارزنده به مشتریان این خودروساز بخش خصوصی اجرا می شود.

وی افزود: این طرح با مشارکت "امداد خودرو رفاه ایرانیان" و در سراسر کشور اجرا خواهد شد و 108 نمایندگی کرمان موتور در این ایام آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

شاکری، با ارائه جزییاتی در مورد شبکه امداد جاده ای سراسری کرمان موتور متذکر شد: به منظور ارائه خدمات سریع و مناسب به مشتریان، بیش از 100 دستگاه خودرو لیفان ایکس60 برای تقویت ناوگان امدادی شبکه نمایندگی های این شرکت به چراغ گردان، سیستم ردیاب، مجوز آرم و علائم تردد، تجهیزات و ابزار خودروهای امدادی، لباس متحدالشکل و دستگاه تهیه عیب یاب کامپیوتری تجهیز شده است.

مدیرعامل شرکت خدمات و تجارت بم خودرو، با اشاره به برگزاری دوره های متعدد آموزشی برای پرسنل امدادگر این شرکت تصریح کرد: لیست قطعات ضروری و پر مصرف برای امداد نوروزی نیز در اختیار شبکه نمایندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد جاده ای کرمان موتور از 28 اسفندماه جاری آغاز می شود

امداد جاده ای کرمان موتور از 28 اسفندماه جاری آغاز می شود