مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اسفند 1394 ساعت 12:312016-03-16فرهنگي

در ایام نوروز صورت می گیرد احداث پارک مینیاتور آثار باستانی در بیستون


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از احداث پارک مینیاتور آثار باستانی در بیستون و برپایی جنگ های شادی در محوطه های تاریخی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرمانشاه، اصغر رشنو پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: استان کرمانشاه با داشتن 4 هزار اثر تاریخی و قرار گرفتن در مفصل ارتباطی کریدور شمال غرب به جنوب غرب کشور همچون نگینی در غرب کشور همواره پذیرای علاقه مندان وافری به فرهنگ این دیار بوده است.

وی با بیان اینکه میهمان نوازی مردمان این خطه در کشور برای استان یک برند به شمار می رود، افزود: هر یک از آثار طبیعی و تاریخی استان کرمانشاه در نوع خود بی نظیر است و تقریبا جزو معدود استان هایی هستیم که از تمام ادوار تاریخی آثاری به جا مانده داریم.

دبیر ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه با اشاره به ارائه خدمات رفاهی در آثار باستانی شاخص استان همچون بیستون، معبد آناهیتا، طاقبستان، غار قوری قلعه و.

خاطرنشان کرد: راهنمایان مجربی در این مجموعه ها مسلط به زبان انگلیسی برای راهنمایی گردشگران ایرانی و خارجی حضور دارند.

رشنو بیان داشت: برای جلوگیری از سردرگمی مسافران نوروزی نقشه های راهنمایی آثار تاریخی و طبیعی در ورودی هر شهرستان بین مسافران توزیع می شود و همچنین سامانه هوشمندی برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ایام نوروز صورت می گیرد احداث پارک مینیاتور آثار باستانی در بیستون

در ایام نوروز صورت می گیرد احداث پارک مینیاتور آثار باستانی در بیستون