مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اسفند 1394 ساعت 15:212016-03-16اقتصادي

مدیرعامل شرکت عمران اندیشه: تحولی عظیم در مرکز شهر اندیشه ایجاد می شود


تحولی عظیم در مرکز شهر اندیشه ایجاد خواهد شد.

- محمد آیینی امروز در گفت وگو با خبرنگار " در غرب استان تهران با اشاره به افتتاح پروژه 2 هزار و 300 واحدی مسکن مهر شهر جدید اندیشه که با حضور استاندار تهران انجام شد، اظهار کرد: با این کار توانستیم به تعهدات خود جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: با تخصیص تمام خدمات و زیرساخت های لازم مسکن مهر به این پروژه پیشرفتی در خصوص تحویل پروژه های مسکن مهر اندیشه صورت گرفت، اعتبار کلی این طرح بالغ بر 161 میلیارد بود که 91 میلیارد آن توسط متقاضیان و مابقی از محل تسهیلات بانکی تأمین شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه تصریح کرد: این امر با همت و پشتکار مسئولان امر به نتیجه رسیده است و تاکنون پروژه مسکن مهر شهر جدید اندیشه بیش از 75 درصد پیشرفت داشته است که با تمامی خدمات زیربنایی تحویل متقاضیان شده است.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع اگر صبوری متقاضیان مسکن مهر در کنار همراهی مسئولان بالادستی و شهرستانی نبود، نمی توانستیم به نحو مطلوب به تعهد خود جامه عمل بپوشانیم.

آیینی گفت: به دلیل نبود زیرساخت های ضروری به ویژه گاز، شرکت گاز استان تهران و مدیریت گاز اندیشه به صورت ویژه در رفع این مشکل با شرکت عمران شهر جدید اندیشه همکاری کرده و در این راستا اقدام به استقرار دو ایستگاه تقلیل فشار و کشیدن چندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت عمران اندیشه: تحولی عظیم در مرکز شهر اندیشه ایجاد می شود

مدیرعامل شرکت عمران اندیشه: تحولی عظیم در مرکز شهر اندیشه ایجاد می شود