مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اسفند 1394 ساعت 12:152016-03-17اجتماعي

آخرین وضعیت ترافیک در جاده های کشور


رییس سازمان عملیات و سخنگوی مرکز مدیریت راه کشور با اشاره به آخرین وضعیت ترافیک جاده های کشور گفت:مسافران استان های آذربایجان شرقی ، قزوین و گیلان ، هنگام سفر تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، یاسر خالدی درباره وضعیت راه های کشور گفت: در حال حاضر در آزاد راه تهران -کرج - قزوین در محدوده پل کلاک تا پل حصارک و در محور قزوین- رشت در شهر منجیل تا رودبار- محور هراز در محدوده آبعلی تا پلور در محور مراغه تا شهرود شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی افزود : در محدوده های فیروزکوه - تهران - گرمسار هم شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم و در سایر محورهای مواصلاتی اصلی کشور تا ساعت 9 صبح 27 اسفند تردد به صورت عادی و روان است.

خالدی گفت : در برخی از محورهای استانهای آذربایجان شرقی ، زنجان ، همدان و مازندران شاهد بارش برف و باران هستیم.

رییس سازمان عملیات و سخنگوی مرکز مدیریت راه کشور گفت : محورهای غیر شریانی از جمله شمشک دیزین، تونل خلخال ، گنج نامه و تویسرکان تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی افزود: با توجه به بارندگی و افزایش حجم تردد در سطح محورهای ارتباطی استانهای آذربایجان شرقی - قزوین -گیلان -مازندران ، استانهای البرز و تهران از هموطنان در خواست می کنیم هنگام سفر تجهیزات زمستانی به همراه خود داشته باشند تا در مواقع اضطراری استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ترافیک در جاده های کشور

آخرین وضعیت ترافیک در جاده های کشور