مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اسفند 1394 ساعت 19:252016-03-17سياسي

کالبدشکافی دیپلماسی ایران در گفت وگو با محمود سریع القلم


" روزنامه ایران در گفت وگو با دکتر محمود سریع القلم به واکاوی و ریشه یابی تحولات ثابت و سیال عرصه سیاست خارجی ایران پرداخته است.

ابعاد پیدا و پنهان رابطه ایران - امریکا و چرایی تغییر جهت سیاست خارجی ایران در دوره حسن روحانی نیز در این گفت وگو تشریح شده است.

این گفت وگو در ویژه نامه نوروزی این روزنامه منتشر شده است.

در مقدمه این گفت وگو آمده است: برای واکاوی و ریشه یابی تحولات ثابت و سیال عرصه سیاست خارجی، محمود سریع القلم از بهترین گزینه هاست.

استادتمام دانشگاه شهید بهشتی که تجربه سال ها حضور در نشست های مهم بین المللی و سخنرانی در محافل علمی و پژوهشکده های بین المللی را در کارنامه علمی اش می توان یافت.

یافته های معنادار او از مشارکتش در اجلاس های مهم سیاسی و اقتصادی جهان و تجربیاتی که از مقایسه روندها و رویکردهای داخلی و خارجی به آن دست یافته، بارها در قالب گزیده هایی خواندنی در اختیار جامعه علمی کشور قرار گرفته است.

با او درباره تأثیر و تأثر دیپلماسی از ساختارهای داخلی و جهان پیرامون و عواملی که به تغییر جهت گیری های کوتاه مدت و بلندمدت آن می انجامد، گفت وگو کردیم.

ابعاد پیدا و پنهان رابطه ایران و امریکا در مقطع کنونی و چرایی تغییر جهت سیاست خارجی ایران در دوره روحانی، از دیگر موضوعاتی بود که محور پرسش های ما از این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالبدشکافی دیپلماسی ایران در گفت وگو با محمود سریع القلم

کالبدشکافی دیپلماسی ایران در گفت وگو با محمود سریع القلم