مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 فروردین 1395 ساعت 09:302016-03-21اجتماعي

شعبه ای از کره ماه را در کویر خراسان جنوبی تجربه کنید


خراسان جنوبی منطقه ای گرم و خشک و دارای کویرهای بکر و منحصر بفرد است که کویر دهسلم نهبندان را شعبه ای از کره ماه در روی زمین می دانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، طلوع و غروب در کویر، آسمان پرستاره و سکوت کویر، موزاییک های شنی، کریستال های نمکی و شهرهای خیالی از جمله مواردی است که در کویر های خراسان جنوبی برای گردشگران جذاب و دیدنی است.

بیابان به ظاهر دارای طبیعت خشک و خشن و زیست بومی شکننده و ناپایدار است ولی در نهان خود زیبایی های منحصر بفرد و بکری دارد که البته ناشناخته و مهجور مانده است.

روستاهای زیبای کویری و خانه های خشتی به شما روی خوش نشان می دهند، شترسواری، دیدن آسمان کویر و راه رفتن بر روی شنزار آدمی را افسون می کند، روز زیبای کویر و شب اسرارآمیز آن دیدنی و شگفت انگیز است.

چند ساعت پیاده روی روی ماسه های روان دشت کویر با پاهای برهنه، و همزیستی نزدیک با ستارگان، احساس توصیف نشدنی در آدم ایجاد می کند.

راست است که سکوت کویر را هیچ جا ندارد.

اصلا سکوت در کویر معنا پیدا می کند.

آسمانی پر ستاره و تاریک را درمنطقه گردشگری نجوم سه قلعه تجربه کنید شهر سه قلعه از توابع سرایان در شمال غرب خراسان جنوبی در حاشیه کویر مرکزی ایران قرار گرفته که بر اساس بررسی های به عمل آمده توسط جناب آقای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبه ای از کره ماه را در کویر خراسان جنوبی تجربه کنید

شعبه ای از کره ماه را در کویر خراسان جنوبی تجربه کنید