مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1395 ساعت 11:062016-03-23اجتماعي

بوانات شهرستان طبیعت استان فارس


به راستی می توان بوانات را شهرستان طبیعت نام نهاد که به خوبی در دیدنی های طبیعی آن جلوه پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بوانات، در 220 کیلومتری شهر شیراز شهرستانی با طبیعت زیبا و دیدنی وجود دارد که بوانات خوانده می شود.

گذر از این شهرستان و تفرجگاه های طبیعی آن روح زندگی را در انسان تازه می کند، با گذر از کوه های سرسبز، خود را در کنار چشمه هایی می بینید که گویا آغوش پرمهر خود را برای پذیرایی از کسانی که روزی را در این فضای فرح بخش به سر می برند باز کرده اند.

این شهرستان سردسیر حتی در زمستان و با چهره سفید خود نیز جاذبه های بسیاری برای جذب گردشگران ایرانی و خارجی دارد و درختان کهن سال گردویی که شهرت ویژه ای به این شهرستان داده اند در زمستان و در زیر نگین برف های سفید قامت افراشته اند دیدنی است.

قدم زدن در طبیعت بوانات بزرگ ترین جاذبه گردشگری است از بوانات گردوی معروف و بادام و کشمش خوش طعم آن را به عنوان سوغات انتخاب کنید.

بوانات جاذبه های طبیعی بسیاری دارد و سرسبزی این شهرستان به تنهایی بزرگ ترین جاذبه آن به حساب می آید، کوه های سرسبز، باغات گردو، نهرهای پرآبی که در این باغات و زمین ها را سیراب و صدای پرندگان خوش آوازی که بر بلندای درختان گردوی چند صدساله نغمه سرایی می کنند شما را به پیاده روی در هر گوشه این منطقه و به ویژه روست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوانات شهرستان طبیعت استان فارس

بوانات شهرستان طبیعت استان فارس