مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 فروردین 1395 ساعت 19:012016-03-23سياسي

رییس ستاد اسکان فرهنگیان استان البرز: 1300 نفر در مدارس البرز اسکان یافتند


رییس ستاد اسکان فرهنگیان استان البرز از اسکان 1300 نفر از مسافران نوروزی از ابتدای نوروز تاکنون خبر داد.

- محمد فرامرزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به اینکه ستاد اسکان مسافران نوروزی از 28 اسفندماه پذیرای میهمانان فرهنگی از سراسر کشور بوده است، اظهار داشت: از ابتدای نوروز تاکنون 1300 نفر در مدارس استان البرز اسکان داده شدند.

رییس ستاد اسکان نوروزی البرز خاطرنشان کرد: بیشترین درخواست اسکان در مدارس نیز متعلق به فرهنگیان استا ن های آذربایجان شرفی و غربی، همدان و کرمانشاه بوده است.

فرامرزی با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی تا 12 فروردین ماه ادامه دارد، گفت: بعد از کرج، طالقان رتبه دوم تقاضای اسکان را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه 128 مدرسه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی در استان البرز است افزود: برای ایجاد خدمات لازم به مسافران نوروزی در البرز 6 پایگاه اصلی و یک پایگاه فرعی در نظر گرفته شده تا امکان خدمات رسانی به مسافران فراهم آید.

وی بیان کرد: در شهرستان های طالقان، نظرآباد، اشتهارد و ساوجبلاغ نیز چهار ستاد برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در البرز فعال شده تا مسافران در مسیر راه های ارتباطی به مرکز البرز تحت پوشش خدمات اسکان و پذیرایی قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد اسکان فرهنگیان استان البرز: 1300 نفر در مدارس البرز اسکان یافتند

رییس ستاد اسکان فرهنگیان استان البرز: 1300 نفر در مدارس البرز اسکان یافتند