مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 فروردین 1395 ساعت 12:252016-03-25سياسي

سفر به شهر شکوفه های گیلاس


شهر زنگنه، شهر شکوفه های گیلاس به عنوان کوچکترین شهر استان همدان اما زیباترین شهر آن به شمار می رود.

- فرامرز ایمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، افزود: این شهر در جنوب شرقی استان همدان و شمال شرقی شهرستان ملایر در محور اصلی جاده اراک- ملایر واقع شده و نخستین شهر ورودی به استان تاریخ و تمدن کشور محسوب می شود و مرکز را به غرب متصل می کند.

رییس شورای اسلامی شهر زنگنه با بیان اینکه شهر زنگنه در ایام نوروز میزبان خیل کثیر مسافران و گردشگران نوروزی است که از این مسیر عبور می کنند، افزود: درختان بی شمار گیلاس با شکوفه های بهاری اش این شهر را به "شهر شکوفه ها گیلاس" مبدل کرده و مناظر بکر طبیعی و باغ های گیلاسش یکی از جاذبه های گردشگری کم نظیر شهر زنگنه به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه مردم شهر زنگنه به لحاظ اقتصادی و منابع درآمدی به 3 دسته تقسیم می شوند، اظهار کرد: یک دسته کاسبان و افرادی با شغل آزاد هستند که با ساخت مغازه هایی مجلل در دو طرف بلوار امام خمینی سوغات ملایر را شامل گردو، عسل، باسلق، شیره انگور، کشمش و بادام را به مسافران و گردشگران عرضه می کنند.

ایمانی با بیان اینکه بخشی از مردم زنگنه به کشاورزی و دامپروری مشغولند، ادامه داد: درآمد این افراد از طریق فروش محصولات کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به شهر شکوفه های گیلاس

سفر به شهر شکوفه های گیلاس