مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 فروردین 1395 ساعت 16:302016-03-26ورزشي

دیدار دست اندرکاران جشنواره فرامرزی مطبوعات با استاندار واسط


استاندار واسط عراق با معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام، مدیرکل ارشاد، معاون فرهنگی ارشاد استان، رییس خانه مطبوعات استان و دبیر جشنواره فرامرزی مطبوعات دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، مالک خلف والی استاندار واسط در این دیدار اظهار کرد: جشنواره فرامرزی مطبوعات بین استان های جدار مرزی ایران و عراق می تواند موجب همدلی و وحدت بیشتر میان دو کشور شود و از فرصت فراهم شده باید در تعمیق و تحکیم روابط فرهنگی دو ملت بهره گیریم.

وی این جشنواره را سرآغاز جشنواره های قرآنی و ورزشی دانست و گفت: مقدمات سفر دست اندرکاران جشنواره فرامرزی به کشور عراق ایجاد شده است.

حسین کلانتری ، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز با عمیق و ریشه دار توصیف کردن روابط فرهنگی دو ملت اظهار کرد: با سقوط صدام فصل تازه ای از روابط دو ملت شکل گرفته که برای دو کشور نیز استراتژیک و مهم است و از راه های مختلف خصوصاً دیپلماسی عمومی به دنبال استحکام این روابط هستیم.

وی حضور مردم استان های واسط و دیگر استان های عراق در ایام نوروز در ایلام را بیانگر این ارتباط عمیق دانست و گفت: جاذبه های گردشگری ایلام برای مردم عراق با توجه به شرایط آب و هوایی استان از جذابیت های ویژه ای برخوردار است که امیدواریم این سفرها با توجه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دست اندرکاران جشنواره فرامرزی مطبوعات با استاندار واسط

دیدار دست اندرکاران جشنواره فرامرزی مطبوعات با استاندار واسط