مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1395 ساعت 00:552016-03-26ورزشي

از میزبانی اجلاس OCA تا نامه به معاون اول رییس جمهور


برجسته ترین کاری که در سال 94 توسط کمیته ملی المپیک انجام شد، میزبانی اجلاس شورای المپیک آسیا بود که دستاورد آن انتقال ورزش ایران از غرب به آسیای میانه و عضویت هاشمی در هیات اجرایی OCA بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همانطور که انتظار می رفت کمیته ملی المپیک روزهای پرکاری را در سال 94 پیش رو داشت که البته بدون حاشیه هم نبود و اتفاقات گوناگونی از میزبانی اجلاس شورای المپیک آسیا تا نامه نگاری با جهانگیری برای دادن هشدار نسبت به پیامدهای تغییر یک تبصره در اساسنامه فدراسیون های ورزشی را تجربه کرد.

بودجه مهمترین دغدغه کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک سال 94 را در حالی آغاز کرد که بحث بودجه یکی از دغدغه های اصلی این نهاد محسوب می شد زیرا سال گرفتن سهمیه المپیک بود و توقعات از کمیته ملی المپیک برای کمک به فدراسیون ها ی المپیکی بالا بود.

تلاش کمیته ملی المپیک برای گرفتن بودجه تا آخرین لحظه پایان سال ادامه داشت و حتی به دنبال این بود که علاوه بر بودجه خود کمیته ملی المپیک 30 میلیارد هم بگیرد تا آن را به فدراسیون های المپیکی اختصاص دهد.

کمیته ملی المپیک برای سال آینده 113 میلیارد درخواست کرده و کیومرث هاشمی نیز اعلام کرده اگر این مبلغ داده نشود بر روی کار اثر می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از میزبانی اجلاس OCA تا نامه به معاون اول رییس جمهور

از میزبانی اجلاس OCA تا نامه به معاون اول رییس جمهور