مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1395 ساعت 02:102016-03-26حوادث

کشته شدن 8 نفر در آتش سوزی پژو بعد از تصادف با کامیون


نجات این هشت سرنشین پژو که براثر قفل شدن درهای خودرو و آتش گرفتن آن درخودرو گرفتار شده بودند برغم تلاش ساکنان اهالی بی نتیجه ماند و همگی به طرز فجیعی جان باختند.

- هشت سرنشین خودرو پژو در اوز فارس در آتش سوختندشیراز- ایرنا- برخورد دو دستگاه خودرو پژو 405 و ایسوزو عصر روز شنبه در حوالی روستای کهنه اوز استان فارس که منجر به آتش سوزی گردید هشت کشته و یک زخمی بر جای نهاد.

[هشت سرنشین خودرو پژو در اوز فارس در آتش سوختند]رییس شورای اسلامی روستای کهنه اوز شامگاه شنبه با تایید این خبر به ایرنا گفت : در پنج کیلومتری روستای کهنه اوز خودروی باربری ایسوزوی متعلق به شرکت هرمز برکه اوز به رانندگی محمد رسول محمودی با خودروی سواری پژو به رانندگی مرتضی اژدری کارمند مخابرات شهرک توحید کهنه اوز برخورد نموده که در این حادثه متاسفانه هشت نفر از سرنشینان پژو براثر آتش گرفتن خودرو در آتش سوختند.

ابراهیم فیروزی اسامی جانباختگان این حادثه را کبری سروری 46ساله ، مریم شکیبا 32ساله ، مژده شکیبا 25ساله ، فاطمه شکیبا 21ساله ، محمد شکیبا 14ساله ، مژگان وجودی 15ساله ، مرتضی اژدری 41ساله و رومیسا اژدری چهارساله عنوان کرد .

وی گفت : نجات این هشت سرنشین پژو که براثر قفل شدن درهای خودرو و آتش گرفتن آن درخودرو گرفتار شده بودند برغم تلاش ساکنان اهالی بی نتیجه ماند و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 8 نفر در آتش سوزی پژو بعد از تصادف با کامیون

کشته شدن 8 نفر در آتش سوزی پژو بعد از تصادف با کامیون