مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1395 ساعت 09:052016-03-27سياسي

کیا: مجلس جدید استقلال کانون وکلا را به صورت حداکثری تامین کند


امیدواریم مجلس جدید استقلال کانون وکلا را به صورت حداکثری تامین کند.

- حسن کیا در گفت وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: ضروری ترین اولویت نمایندگان مجلس شورای اسلامی بحث اقتصاد و معیشت مردم است.

تا زمانی که بحث اقتصاد در جامعه حل نشود، مشکلات دیگر در جامعه حل نخواهد شد؛ چرا که بسیاری از ریشه های جرائم در جامعه مسائل اقتصادی است.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی اگر بتواند در بخش مسائل اقتصادی خوب عمل کند می توان گفت که به یکی از ضروری ترین اولویت های مردم در جامعه پاسخ مثبت داده است.

این حقوقدان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اولویت های مجلس شورای اسلامی موضوع برجام است و کاری که باید انجام دهد این است که قوانینی را وضع کند که امکان اجرای کامل برجام وجود داشته باشد؛ مخصوصاً بحث سرمایه گذاری خارجی و امنیت و تضمین سرمایه گذاری در کشور باید تحت نظارت مجلس باشد.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه مردم با آراء خود در 7 اسفند، مجلسی را انتخاب کردند که تا حدودی نزدیک تر به نظر دولت باشد، تصریح کرد: همسو بودن مجلس و دولت می تواند در وضع قوانین بسیار مفید و موثر باشد و همین همسویی باعث برطرف شدن مشکلات مردم است، مخصوصاً در این سال ها که بحث تحریم ها مطرح بوده و مردم فشار اقتصادی زیادی را تحمل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیا: مجلس جدید استقلال کانون وکلا را به صورت حداکثری تامین کند

کیا: مجلس جدید استقلال کانون وکلا را به صورت حداکثری تامین کند