مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1395 ساعت 01:202016-03-27ورزشي

بازگشت سلطه فوتسالیست های ایران بر آسیا


فوتسال ایران پس از قهرمانی تیم تاسیسات در لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی تیم ملی در جام ملت های آسیا یک بار دیگر قدرت خود را به رخ کشورهای آسیایی کشید تا سال 94 برای فوتسال ایران خوش یمن باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سال 94 برای رشته فوتسال، سالی توام با قهرمانی های تیمی و موفقیت های فردی بود.

در حالی که در اوایل این سال، تیم ملی فوتسال اوضاع مناسبی نداشت و مسئولان این رشته درگیر اختلاف نظر بودند، پایان سال 94 به خوبی و خوشی تمام شد چرا که تاسیسات دریایی با وحید شمسایی توانست در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود و از طرفی در بهمن ماه سال جاری هم تیم ملی فوتسال ایران پس از دو دوره ناکامی بالاخر توانست با اقتدار بر بام آسیا بایستد.

نخستین موفقیت سال 94 برای فوتسال را تاسیسات دریایی رقم زد و این تیم هم توانست پس از ناکامی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، در اصفهان به موفقیت دست یابد.

در حالی که پیش از آغاز این رقابت ها مشکلات سخت افزاری مانع از میزبانی تاسیساتی ها در تهران شده بود، جام قهرمانی برای برگزاری به نصف جهان رفت اما این پایان کار نبود و علی رغم میل باطنی وحید شمسایی، مسابقات به جای سالن پیروزی که در مرکز شهر قرار دارد به سالن 13 آبان مجموعه نقش جهان منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت سلطه فوتسالیست های ایران بر آسیا

بازگشت سلطه فوتسالیست های ایران بر آسیا