مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1395 ساعت 09:202016-03-28اقتصادي

افزایش بهای نفت در آسیا


امیدواری به کسب توافق میان تولید کنندگان بزرگ بر سر دست کم تثبیت سطح تولید ، در کنار تقویت ارزش دلار موجب شد بهای نفت در این ماه به سطح چهل دلار در هر بشکه برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از خبرگزاری فرانسه از سنگاپور ، بهای نفت در معاملات روز دوشنبه در آسیا افزایش یافت ، با این همه تحلیلگران می گویند دلالان نفتی در آستانه نشست ماه آینده تولید کنندگان بزرگ ، از هر گونه اقدامات گسترده خودداری می کنند.

در معاملات بامداد امروز آسیا هر بشکه نفت خام آمریکا ( وست تگزاس اینترمدیت ) ، با 31 سنت افزایش ، به بشکه ای 39 دلار و 77 سنت رسید.

نفت خام برنت دریای شمال نیز با 28 سنت افزایش ، بشکه ای 40 دلار و 72 سنت داد و ستد شد.

امیدواری به کسب توافق میان روسیه و عربستان سعودی و دیگر تولید کنندگان بزرگ بر سر دست کم تثبیت سطح تولید ، در کنار تقویت ارزش دلار موجب شد بهای نفت در این ماه به سطح چهل دلار در هر بشکه برسد.

اعضای اوپک و تولید کنندگان کلیدی غیر عضو اوپک به رهبری روسیه ، قرار است روز 17 آوریل در نشستی در دوحه قطر، در خصوص پیشنهاد تثبیت سطح تولید به مذاکره بپردازند.

با این همه برنارد آو از تحلیلگران موسسه ای جی مارکتز به این خبرگزاری گفت تصویر کلی از بهای نفت در بازارهای جهانی ، به علت اشباع عرضه جهانی و کاهش آهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهای نفت در آسیا

افزایش بهای نفت در آسیا