مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1395 ساعت 11:252016-03-28سياسي

نبود اختلاف در تأیید صحت انتخابات حوزه های انتخابیه


رییس ستاد انتخابات کشور با تاکید بر نبود اختلاف در تأیید صحت انتخابات حوزه های انتخابیه گفت: علت ابطال آرای منتخب سوم انتخابات مجلس دهم از اصفهان را به خود داوطلب اعلام کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداو سیما"، محمدحسین مقیمی رییس ستاد انتخابات کشور ظهر امروز در حاشیه مراسم ختم والده همسر رییس جمهور که در مسجد نور تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات اخیراً اعلام کرده که به 4 حوزه انتخابیه بازرس فرستاده اند و یک حوزه انتخابیه را هم بازشماری می کنند و ما نیز در حال رسیدگی به شکایات هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا انجام اینگونه اقدامات باعث نمی شود تا زمان بندی انتخابات به هم بخورد، افزود: نه این موضوع زمان بندی انتخابات را به هم نمی زند و طبق روال پیش خواهد رفت.

رییس ستاد انتخابات کشور در پاسخ به این سؤال که آیا امکان ابطال انتخابات در سایر حوزه های دیگر وجود دارد یا خیر؟ توضیح داد: ما به عنوان وزارت کشور که برگزارکننده انتخابات هستیم، هیأت های اجرایی و نظارت صحت انتخابات را تأیید کردند و به شورای نگهبان اعلام شده و هم اکنون شورای نگهبان تاکنون تأییدیه صحت انتخابات در 202 حوزه انتخابیه را اعلام کرده است و 5 حوزه دیگر باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود اختلاف در تأیید صحت انتخابات حوزه های انتخابیه

نبود اختلاف در تأیید صحت انتخابات حوزه های انتخابیه