مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1395 ساعت 12:512016-03-29سياسي

رییس شورای شهر مشهد: 15 شاخص اقتصاد مقاومتی در منطقه ثامن مشهد اجرایی شده است


از میان 24 شاخص اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری در سال های گذشته مطرح شده است، 15 شاخص با الگوی مدیریت شهری قابل تطبیق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از مشهد به نقل از شهرداری ثامن مشهد ، محسن انتظاری هروی ظهر امروز در جریان بازدید از برنامه های عیدانه بافت پیرامون حرم رضوی اظهار داشت: هنر ما در مدیریت شهری این است که از فرصت حضور با برکت امام رضا (ع) در منطقه استفاده کرده و بتوانیم زمینه را فراهم کنیم تا تمامی اقشار و سنین زائران حرم مطهر رضوی از معنویت این سفر بهره مند شوند.

انتظاری با اشاره به اهمیت افزایش علاقه و اشتیاق جوانان به آشنایی با سیره زندگی حضرت رضا (ع) گفت: بافت پیرامون حرم جمعیت کثیری در دل خود جا داده است و برگزاری نمایشگاه هایی نظیر نمایشگاه عفاف و حجاب و هفت سین امت اسلامی با محوریت مشارکت بازدیدکنندگان در تمامی غرفه ها سبب تفاوت کار امسال با کارهای گذشته بود.

وی در رابطه با جمع بندی کم و کیف نمایشگاه ها و ارزیابی عملکرد آن گفت: در برنامه های سال های قبل نظرخواهی مردم در مورد حضورشان کمتر بود همچنین غرفه آرایی و چیدمان جذاب و حضور روحانیون برای برقراری ارتباط موثر و مستقیم با مردم از نکات جالب توجه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر مشهد: 15 شاخص اقتصاد مقاومتی در منطقه ثامن مشهد اجرایی شده است

رییس شورای شهر مشهد: 15 شاخص اقتصاد مقاومتی در منطقه ثامن مشهد اجرایی شده است