مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1395 ساعت 14:212016-03-29سياسي

بیش از 100 هزار نفر از دوکوهه اندیمشک بازدید کردند


همزمان با حضور کاروان ها و زائرین سرزمین نور سراسر کشور در سرزمین ایثار و سرور و حماسه، پادگان دوکوهه اندیمشک پذیرای بیش از 100 هزار نفر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، همزمان با حضور کاروان ها و زائرین سرزمین نور سراسر کشور در سرزمین ایثار و سرور و حماسه، پادگان دوکوهه اندیمشک پذیرای بیش از 100 هزار نفر بوده است.

این زائرین در قالب کاروان ها راهیان نور و مسافران و میهمانان نوروزی از این یادمان های ارزشمند هشت سال دفاع مقدس خوزستان و شهرستان اندیمشک بازدید کرده اند.

روزانه بیش از 70 کاروان راهیان نور و جمعیتی بالغ بر 3 هزار نفر با حضور در شهر یک هزار شهید اندیمشک از این یادمان واقع در شمال خوزستان بازدید می کنند.

حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی استان خوزستان از 17 اسفند ماه امسال آغاز و تا 20 فروردین ماه امسال ادامه خواهد داشت.

هم چنین با هدف توسعه فرهنگ دفاع مقدس و تجلیل از نقش مقاومت مردم و رزمندگان اسلام نمایشگاه دفاع مقدس هشت ساله با همکاری تیپ پیاده 72 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان دوکوهه اندیمشک آغاز به کار کرده است.

حضور و تصویر سازی نقش بانوان سرافراز ایران اسلامی در بمباران های مناطق شهری و ایستادگی آنها و دیگر عرصه های مردمی هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از نقش آنان در ترویج پیام مقاومت و تطبیق عزت بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 100 هزار نفر از دوکوهه اندیمشک بازدید کردند

بیش از 100 هزار نفر از دوکوهه اندیمشک بازدید کردند