مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1395 ساعت 15:202016-04-01سياسي

سال جدید زمان جهش در توسعه فناوری های صنعت نفت است


دبیر ستاد توسعه فناوری و نوآوری صنعت نفت، گاز و ذغال سنگ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: سال جدید سال جهش در توسعه فناوری صنعت نفت با اتکاء به ظرفیت های بخش خصوصی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فناوری ایسنا، جعفر توفیقی با اشاره به تعاملات سازنده به وقوع پیوسته در سال 94 اظهار کرد: در سال 94 با توفیقات خداوند متعال، تعامل سازنده ای بین ستاد و صاحبنظران و متخصصان حوزه فناوری در صنعت نفت، گاز و ذغال سنگ شکل گرفت؛ حقیقتا همکاری دلسوزانه دانشمندان این مرز و بوم شایسته قدردانی است و انشالله کشور از برکات آن بهره مند خواهد شد.

توفیقی فضای بین المللی ایجاد شده را مثبت قلمداد کرد و گفت: فضای مثبت بین المللی در نتیجه توافق هسته ای و نهایی شدن برجام زمینه مناسبی برای عملیاتی کردن نظرات نخبگان در اختیار کشور قرار می دهد.

اگر چه همچنان مشکلات و محدودیت های پیش روی تولید و توسعه فناوری در کشور وجود دارد؛ ولی امیدواریم با همکاری دانشمندان و متخصصان توانمند کشور این مشکلات را پشت سر نهاده و به سوی ایرانی صاحب فناوری های پیشرفته و به روز حرکت کنیم.

دبیر ستاد توسعه فناوری و نوآوری صنعت نفت، گاز و ذغال سنگ سال 95 را سال جهش در عرصه فناوری خواند و خاطرنشان کرد: ستاد بر آن است تا با توجه به نیازهای حوزه اجرایی و فرصت های به وجود آمده در عرصه بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال جدید زمان جهش در توسعه فناوری های صنعت نفت است

سال جدید زمان جهش در توسعه فناوری های صنعت نفت است