مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1395 ساعت 12:152016-04-02اقتصادي

فاز اول خروج مسکن از رکود در راه است


رییس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه فاز اول خروج مسکن از رکود در 6 ماه ابتدایی امسال رخ می دهد، گفت: در 6 ماه دوم امسال حجم معاملات به حدی خواهد رسید که بتوان آن را بازگشت رونق به بازار مسکن عنوان کرد.

- حسام عقبایی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که آیا می توان امیدوار بود که امسال رونق به بخش مسکن بازگردد، گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، امیدواریم که اقدامات عملیاتی در حوزه مسکن از سوی دولت رخ دهد و بازار به گِل نشسته مسکن از رکود خارج شود.

عقبایی با تاکید بر اینکه در شش ماهه اول امسال فاز اول خروج از رکود در مسکن را شاهد خواهیم بود، اظهارداشت: در 6 ماه اول امسال در حالی مسکن از رکود خارج می شود که این وضعیت به خاطر رشد حجم معاملات نسبت به پارسال خواهد بود هرچند باید تأکید کرد که رشد معاملات به معنی رشد قیمت نیست.

رییس اتحادیه مشاوران املاک افزود: در 6 ماهه دوم امسال نیز حجم معاملات به حدی می رسد که به تعبیری می توان گفت رونق به بازار مسکن بازمی گردد.

وی تصریح کرد: مفهوم بازگشت رونق به بخش مسکن همواره در کشور مترادف با گرانی بوده است اما باید اذعان کرد که خروج مسکن از رکود و آمدن رونق به بخش مسکن در شش ماهه دوم امسال به مفهوم گرانی مسکن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول خروج مسکن از رکود در راه است

فاز اول خروج مسکن از رکود در راه است