مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1395 ساعت 16:162016-04-02فناوري

برنامه های وزارت ارتباطات برای سال جدید/ وعده رونمایی از شبکه ملی اطلاعات


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرای طرح ترابرد پذیری شماره های تلفن همراه در سه ماهه اول امسال خبر داد که با اجرای این طرح امکان جابجایی اپراتور برای مشترک بدون تغییر شماره ممکن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی ظهر امروز در دیدار نوروزی خود با فعالان صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات، برنامه های جاری این وزارتخانه را برای سال 95 تشریح کرد.

وی با بیان اینکه در راستای کیفیت خدمات دهی و افزایش رضایتمندی مشترکان، طرح ترابرد پذیری شماره های موبایل را در 3 ماهه اول امسال اجرایی می کنیم، گفت: امکان جابجایی اپراتور بدون تغییر در شماره مشترک باعث ایجاد رقابت در میان اپراتورهای موبایل و افزایش کیفیت و کاهش نرخ خدمات موبایل می شود.

وی با اشاره به اینکه طی ماه های اخیر تعداد استفاده کنندگان از اینترنت بر روی موبایل افزایش یافته است، ادامه داد: امیدواریم با گسترش پهنای باند اینترنت داخلی، حمایت از تولید اپلیکیشن و محتوا و نیز طرح های مرتبط با تلفن همراه، خدمات مناسبی را که مورد تایید مردم باشد، به آنها ارائه کنیم.

رونمایی از دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات در سال جاری واعظی در مورد سایر پروژه های مدنظر در سال 95 به رونمایی از طرح دولت الکترونیک اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک این پروژه به بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های وزارت ارتباطات برای سال جدید/ وعده رونمایی از شبکه ملی اطلاعات

برنامه های وزارت ارتباطات برای سال جدید/ وعده رونمایی از شبکه ملی اطلاعات